Oh, hello!


De laatste dag van het jaar... het laatste kaartje van het jaar... Ik kan terugkijken op een mooi 2017, een waarin ontzettend veel gebeurd is, maar voor mij persoonlijk heel mooie dingen. Ondanks dat ik de laatste maanden niet veel naar mijn stempels heb omgekeken heb ik inmiddels wel weer zin om in 2018 veel te gaan knutselen. 

Ik heb zo'n lol gehad met de Stampin' Blends van de week dat ik heel wat afdrukjes ingekleurd heb. Zo ook deze bloem uit de You've Got This stempelset. De bloem heb ik twee keer gestempeld en ingekleurd om een mooi 3d effect te creëren. 

Het tekststempeltje 'OH, HELLO' komt uit de Color Me Happy set en is nu al een van mijn favorieten :-) Komende dagen zal je nog wat kaarten met deze tekst voorbij zien komen.


Voor nu wens ik je een goede jaarwisseling en een fantastisch, gezond, liefdevol en creatief 2018 toe!

Tot volgend jaar :-)



Geen opmerkingen