Large Letters Framelits Dies


Omdat ik laatst geroepen heb meer met de Large Letters Framelits Dies te moeten doen, heb ik van de week allerlei letters uitgestanst en er woorden mee gemaakt om die weer op kaartjes te verwerken.

Een van die kaarten heb je - als het goed is - van de week al gezien. Ik heb die kaart alleen iets aangepast door er een extra laagje card stock en een basiskaart achter te plakken. Zo vond ik 'm beter bij de rest van de kaarten passen, want ik heb er maar een serie kaartjes van gemaakt. Alle kaartjes passen bij elkaar qua layout, kleur en stijl, ze zijn allemaal net even wat anders.







Ik ben superblij met het Urban Underground Specialty DSP, ik vind de designs stoer! De kaarten zijn mede door de kleurencombinatie niet echt girly kaartjes, maar dat is voor een keer ook niet erg! En ook Delightful Dijon ga ik langzamerhand wel waarderen 😉 .

't Is misschien wel leuk om er nog een doosje bij te maken, dacht ik. Het is dan namelijk ook leuk om kado te doen aan iemand. Dat komt misschien van de week wel, ik heb namelijk nog zat ideeën in mijn hoofd... Stay tuned en fijne dag nog !


Wil je dit project ook  maken ? 
Onderstaande producten heb ik gebruikt :
















2 opmerkingen

  1. In 1 woord: wow! Heel mooi! De stansen zijn prachtig! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Linda! Die stansen zijn inderdaad supergaaf, heb jij ze ook ?

      Verwijderen